1r PREMI EN EL CONCURS D’OBJECTES FETS AMB MATERIAL RECICLAT

Hem guanyat novament, i per segon any consecutiu, el “Concurs d’objectes fets amb material reciclat” que organitza el Centre Integral de Valorització de Residus del Maresme (Mataró).

Aquest és un concurs que el centre de Valorització de residus del Maresme organitza cada any a nivell de tot Catalunya i que, degut al confinament, en comptes de plantejar-se a nivell de grup-classe es va haver de fer a nivell individual.

Dins el projecte de reciclatge i reutilització portat a terme amb els alumnes de 1r d’ESO se’ls va plantejar participar-hi des de casa. Es van presentar varis projectes que un missatger es va encarregar de fer arribar a Mataró i el resultat ha estat un èxit ja que l’alumna Paula Pérez ha obtingut el 1r premi amb un “Cubell per a la roba bruta” fet tot amb paper reciclat.

El premi està dotat amb 750€ en material didàctic pel centre.

FELICITATS GUANYADORA!