1r PREMI EN EL CONCURS DE MATERIAL REUTILITZAT DEL CIVR MARESME

Anualment el Centre Integral de Valorització de Residus del Maresme convoca un concurs, a nivell de tot Catalunya, on premia els millors objectes elaborats amb material reutilitzat.

Dins el projecte de reciclatge i reutilització portat a terme amb els alumnes de 1r d’ESO el curs 2018-19, cada classe organitzada en petits equips van dissenyar 7 o 8 objectes i entre tots els alumnes van decidir quin d’ells era el que participaria al concurs, per tant es van presentar un total de 4 objectes .

Un d’aquests dissenys és el que ha resultat guanyador, es tracta de “Els millors estris de cuina” dissenyat per:
  • Paula de Miguel Lanau
  • Sara Mestres Wolfswinkel
  • Pierre Antoine Seince Malagu
  • Carme Vilà Martínez

El premi està dotat amb 750€ en material didàctic pel centre. Amb aquest import s’han comprat 8 kits de robòtica i alguns accessoris pel taller de Tecnologia.

Ha fet lliurament del xec l’alcalde de Mataró.

FELICITATS GUANYADORS!