Jo vull ser docent

El professorat i el PAS de l’institut us desitja unes bones festes amb aquesta versió del tema Fucking money man de Rosalía. Tanquem el trimestre amb música i ens retrobem al gener!
Bones festes a tothom!

Sortides modalitat – 1r Batxillerat

Els i les alumnes de 1r de batxillerat han realitzat diverses activitats relacionades amb les modalitats de batxillerat que cursen. Els i les alumnes de la modalitat científica han visitat el Centre Superior d’Investigacions Científiques i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona; l’alumnat de… Llegeix més»

Campus arqueològic – 1r ESO

Els dies 28 i 29 d’octubre l’alumnat de 1r ESO va visitar el Campus arqueològic situat a Palau-solità i Plegamans. Allà van poder descobrir a través de l’arqueologia els aspectes més destacats de l’antic Egipte.
Llegeix més»