1 BAT: Viatge a Ginebra i Lió

ENLLAÇ A L’ÀLBUM FOTOGRÀFIC

L’alumnat de 1r de batxillerat ha realitzat un viatge a Ginebra i Lió del 24 al 28 de març.

Durant la seva estada han visitat la Seu de l’Organització de les Nacions Unides, el Museu dels Jocs Olímpics a Laussanne, així com el centre de la ciutat de Ginebra i Laussanne.

També van anar a Gruyère per fer una visita a una fàbrica on es produeix el formatge. Ho van completar amb una visita i taller a la xocolateria Maison Cailler.

El dijous van viatjar a Chamonix per visitar la Mer Du Glace amb el tren de Montenvers. En acabat, es van desplaçar a Lió, França, l’última parada del viatge. Allà van fer un tour guiat pel casc antic i una visita al museu inmersiu Science Experience.

L’alumnat va gaudir de totes les activitats i va ser un viatge inolvidable!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>