Setmana de la Ciència

La setmana del 8 al 17 de novembre ha sigut la Setmana de la Ciència i el Departament de Ciències i la Comissió Ambiental hem organitzat algunes activitats especials.

Hem fet el concurs de resolució d’enigmes científics, hem exposat alguns treballs d’alumnes de tecnologia i, amb ajuda dels alumnes de química de 2n de batxillerat, hem preparat una Scape Room amb la temàtica del canvi climàtic. Aquest any també hem preparat una exposició al vestíbul de l’Institut sobre la contaminació deguda als plàstics, on hi ha fotografies sobre usos del plàstic i sobre el seu efecte contaminant a la natura  i  idees per no fer servir tants de plàstics a l’hora d’esmorzar; per visibilitzar el problema dels plàstics i deixalles que queden pel pati de l’Institut, hem instal·lat  una xarxa de pescar i hi hem  posat peixos fets amb envasos i plàstics recollits al pati.