Concurs literari Sant Jordi 2020

Benvolguts, benvolgudes,

el Departament de Lletres organitza, com cada any, el concurs literari de Sant Jordi. Hi pot partiipar tot l’alumnat de l’institut. S’estableixen tres categories i quatre modalitats per categoria.

Més avall trobareu les bases del concurs i els terminis de presentació.

Us animem a tots i a totes a participar-hi aprofitant aquests dies de confinament.

SANT JORDI 2020 bases concurs literari

Tancament del centre fins a nou avís

Benvolguts, benvolgudes,
atès que s’ha prorrogat l’estat d’alarma i seguint les indicacions del Departament d’Educació, el centre romandrà tancat fins a nou avís.
Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.
Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Cancel·lació Jornada de Portes Obertes 18/3/20

Benvolguts, benvolgudes,

seguint les recomanacions del Departament d’Educació, per tal d’evitar una concentració molt elevada de pares i la reunió d’alumnat de diferents centres, hem decidit anul·lar la Jornada de Portes Obertes prevista pel proper dimecres 18 de març.

Equip directiu

Actualitat AMPA

El passat gener l’Ampa  va adquirir dos ordinadors portàtils perquè en facin ús tots els alumnes de l’institut. També l’Ampa s’ha fet càrrec del subministre i instal.lació de les càmeres de seguretat per tal d’evitar els múltiples actes incívics que s’estan donant últimament.