Armariets curs 21-22

Els alumnes que vulgueu disposar d’un armariet per al proper curs heu de trucar a l’institut (972 12 14 89) per demanar cita prèvia.
El període per fer-ho serà del 12 al 23 de juliol de 9 del matí a la 1 del migdia.
IMPORTANT!
Per mesures de… Llegeix més»

Concurs Sant Jordi. Premis castellà

El Departament de Lletres de l’Institut de Llançà, amb la col·laboració de l’AMPA, després de valorar tots els treballs presentats, va seleccionar com a guanyadors els següents treballs:
CATEGORIA A

• “Diario de viajes interdimensionales”, presentat amb el pseudònim “Summer Storm”, de l’alumna de 2n d’ESO B Naiara Noguera.

CATEGORIA B

Buidatge armariets

En finalitzar el curs, els alumnes han de buidar els seus armariets de llibres i pertinences. Aquest any la data límit per fer-ho és el dia 22 de juny.

Nota informativa de l’AMPA

Tal i com es va esmentar a la darrera assemblea de l’AMPA, pel proper curs 2021-22, fan falta
cobrir els principals càrrecs de la Junta de l’AMPA. Cal cobrir : president/a, vicepresident/a,
secretari/a i tresorer/a , a part d’un parell més de vocals.

Premi PRJ 2020 de Rosa Sabater Rojas

La nostra ex-alumna Rosa Sabater Rojas ha obtingut un dels premis PRJ 2020 (Premis Recerca
Jove per fomentar l’esperit científic del jovent, organitzats per l’AGAUR –Agència de Gestió
d’Ajuts Universitaris i de Recerca-), amb el seu treball de recerca “Aportacions matemàtiques