Inici classes del CFGM

Comencem les classes del CFGM Olis d’oliva i vins el dilluns 13 de setembre a les 10h a la Casa Marly
de Llançà.

Encara tenim 2 places disponibles! Si encara no saps què fer aquest curs, vine a coneixe’ns!

Llistes de grups classe

Demà 8 de setembre, a partir de les 10h, podreu venir al centre a consultar les llistes dels grups classe.
Recordeu que cal entrar al centre amb mascareta i respectant les distàncies de seguretat.

Armariets curs 21-22

Els alumnes que vulgueu disposar d’un armariet per al proper curs heu de trucar a l’institut (972 12 14 89) per demanar cita prèvia.
El període per fer-ho serà del 12 al 23 de juliol de 9 del matí a la 1 del migdia.
IMPORTANT!
Per mesures de… Llegeix més»

Concurs Sant Jordi. Premis castellà

El Departament de Lletres de l’Institut de Llançà, amb la col·laboració de l’AMPA, després de valorar tots els treballs presentats, va seleccionar com a guanyadors els següents treballs:
CATEGORIA A

• “Diario de viajes interdimensionales”, presentat amb el pseudònim “Summer Storm”, de l’alumna de 2n d’ESO B Naiara Noguera.

CATEGORIA B