Concurs Sant Jordi. Premis castellà

El Departament de Lletres de l’Institut de Llançà, amb la col·laboració de l’AMPA, després de valorar tots els treballs presentats, va seleccionar com a guanyadors els següents treballs:
CATEGORIA A

• “Diario de viajes interdimensionales”, presentat amb el pseudònim “Summer Storm”, de l’alumna de 2n d’ESO B Naiara Noguera.

CATEGORIA B

Buidatge armariets

En finalitzar el curs, els alumnes han de buidar els seus armariets de llibres i pertinences. Aquest any la data límit per fer-ho és el dia 22 de juny.

Nota informativa de l’AMPA

Tal i com es va esmentar a la darrera assemblea de l’AMPA, pel proper curs 2021-22, fan falta
cobrir els principals càrrecs de la Junta de l’AMPA. Cal cobrir : president/a, vicepresident/a,
secretari/a i tresorer/a , a part d’un parell més de vocals.

Premi PRJ 2020 de Rosa Sabater Rojas

La nostra ex-alumna Rosa Sabater Rojas ha obtingut un dels premis PRJ 2020 (Premis Recerca
Jove per fomentar l’esperit científic del jovent, organitzats per l’AGAUR –Agència de Gestió
d’Ajuts Universitaris i de Recerca-), amb el seu treball de recerca “Aportacions matemàtiques
altempordaneses del segle XX”, en el qual… Llegeix més»

Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest curs 2020-2021 hem participat al XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, organitzada pels Serveis Educatius de la Generalitat de Catalunya de l’Alt Empordà.
L’objectiu que ens mou és promocionar la llengua, la cultura catalanes… Llegeix més»

Presentació Jornada de Portes Obertes

El vídeo que ens presenta l’Institut de Llançà des de dins ha estat preparat pels alumnes de 1r d’ESO i les seves tutores i tutor. De l’enregistrament i l’edició del projecte se n’han encarregat l’Èric Macià, l’Ariel Macias, en Rafel Mallol i en Carles Oliva. Tots plegats han fet una gran feina!