Primera jornada de la Copa Colegial de basquet

El passat dimecres, un equip format per Quim, Biel, Arnau, Txema, Marc, Maxim, i David, va participar en la Copa Colegial 2024 representant a l’institut Leonardo da Vinci.

El partit va ser molt emocionant i l’experiència viscuda pels nostres alumnes, molt gratificant. El resultat va acabar 63-50 en contra. Tot i no guanyar, el partit va ser vibrant i l’experiència serà difícil d’oblidar.

El proper partit, fase de consolació, es jugarà a l’Institut Viaró el 9 de febrer a on alumnes de 2n de batxillerat intentaran ser dels dos primers per poder tornar a la competició. Us encoratgem a venir per poder animar al nostre equip.

Declaracions de l’Alae, de segon de batxillerat, d’entrenador de l’equip en aquest partit:

“Partit contra el Oms i Prat de Manresa. Vam competir fins al final amb un equip que físicament eren millors que nosaltres. Vam portar l’institut al cor i el treball de tots ha estat enorme. Tot i la derrota, estem molt orgullosos pel partit que hem jugat. I volem donar les gràcies a l’institut per fer-ho possible.  Us hi esperem en la repesca!”

Podeu llegir la crònica del partit a la web de la Copa Colegial.