Fase eliminatòria Copa Cangur 2024

Ens hem classificat!!!

Ahir dijous 25 de Gener, l’institut Leonardo da Vinci ens vam classificar en la fase eliminatòria de la COPA CANGUR 2024. Després d’uns quants entrenaments en hores d’esborjo, les nostres noies i nois des de primer fins a quart d’ESO han fet una gran feina d’equip i han triomfat en les dues categories, Cadet i Junior.

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques. Els equips estan formats per 7 alumnes de 1r i 2n d’ESO (categoria Cadet) o bé 7 alumnes de 3r i 4t d’ESO (categoria Junior) amb la condició que com a màxim hi pot haver 4 alumnes de 2n o 4t respectivament en cada equip.

Ara en ens toca preparar-nos per a la final que serà el 3 de Maig a la Garriga.

MOLTES FELICITATS a totes i tots les que heu participat!!!

Copa Cangur: https://isotropic.cat/copacangur/