Servei Comunitari – LECXIT

Aquest vídeo explica visualment el Servei Comunitari portat a terme aquest curs 2019/20 entre el nostre alumnat de 4t. d’ESO i l’Escola Pins del Vallès. Com tants altres projectes, la pandèmia va interrompre de manera abrupta aquesta experiència pilot d’aprenentatge entre iguals.

Iniciat el passat 12 de novembre, hem d’agrair al nostre alumnat de 4t. d’ESO la seva dedicació i implicació en la realització del projecte Lecxit.

L’alumnat participant ha estat:  Joana Buenaventura  E4B; Ariadna López E4B; Alan Moral E4A; Tiggist Guillaumet E4C; Cecília Viveros E4C;  Unai Hernandez E4C; Wanda Acosta E4C; Alejandro Núñez E4C; Natàlia Casals E4A i Vera Romero E4C.

Moltes gràcies a tots els participants del Servei Comunitari Lecxit de l’Institut Leonardo!

Preinscripció ESO 2020-2021

Feu clic sobre la imatge per visualitzar la informació

Horari: 09:00 – 13:00

Adreça electrònica: correu@insleonardo.cat

MIND-U: una pàgina web directament adreçada als joves per a que prenguin el control de la seva salut física i mental

L’Hospital Parc Taulí ha desenvolupat un programa de salut específic per a resoldre i gestionar els problemes de salut mental i física dels adolescents i joves.

Conté propostes de suport per a tractar específicament les dificultats que està suposant el confinament, tant pel que fa als joves en relació a la manca d’espai com pel que fa als conflictes familiars.

Disposa d’un apartat molt visible per demanar atenció urgent, la qual cosa pot ser necessària en casos extrems:

DES DE LA FINESTRA 2

Una altra setmana més, continuem amb el tema de les finestres amb la realització d´un retrat fotogràfic.

La finestra com a espai ideal per fer fotografies gràcies a la llum natural que permet il·luminar el rostre, fer contrallums i experimentar amb les ombres.

Fent un estudi previ dels tipus de plans i angulacions de càmera, i amb l’experimentació dels nostres propis espais- límits entre interiors i exteriors, els alumnes de 2n ESO han fet algunes d’aquestes meravelles.

Molt bé!