Els estereotips en la IA

Els alumnes de l’optativa de Cultura Audiovisual, amb motiu del 8 de març, i en col·laboració amb el projecte d’investigació VISUAL TRUST, hem organitzat aquesta exposició. L’ús responsable i reflexiu de les noves tecnologies, els nous programaris i l’intel·ligència artificial està en debat i ens obren… Llegeix més»

Èxit absolut del Musical La belle et la bête.

El passat dimecres 24 d’abril i dijous 25 d’abril l’alumnat de 3r d’ESO juntament amb l’alumnat de 6è de primària de l’escola l’Olivera i l’escola Pins del Vallès van representar el musical La Belle et la bête al Teatre del Casal de Mira-sol.

Les diferents funcions de l’espectacle van ser un èxit d’assistència!

Per això, volem donar les gràcies a tot l’alumnat que ha participat en el projecte, als equips directius i a tot el professorat que s’ha implicat directa o indirectament així com a l’Ajuntament de Sant Cugat per cedir-nos el teatre del casal de Mira-sol.
Ha estat un procés complex, però valorem que ha estat una experiència única i una immillorable oportunitat per transmetre al nostre alumnat el valor de la creativitat artística i la importància del treball en equip.

L’Ajuntament de Sant Cugat obre una convocatòria d’ajuts econòmics individuals

L’Ajuntament de Sant Cugat obre una convocatòria d’ajuts econòmics individuals per fer front a les despeses per l’assistència a activitats d’estiu d’infants i adolescents, durant 2024, amb l’objectiu d’afavorir la igualtat d’oportunitats i la seva participació en activitats socioeducatives.

Qui pot sol·licitar els ajuts

Infants i adolescents nascuts entre el 2006 i… Llegeix més»

Fem créixer les biblioteques escolars

Aquest Sant Jordi, acutem pel català a l’escola amb la campanya Llegir ens fa grans, amb el suport del Gremi de Llibreters i el Clúster de Logística de Catalunya. Celebrem la diada combatent la creixent insuficiència de competències i hàbits lectors d’infants i joves, reivindicant el paper fonamental de les biblioteques escolars i promovent la creació i la venda de llibres en català.

Per mes informació a Llegirensfagrans.omnium.cat