Gestió equips informàtics 23-24

Benvolgudes famílies,

Aquest curs 23-24 engeguem amb una situació molt complexa la gestió dels equips informàtics als centres educatius.

La planificació que havia fet pública el Departament d’Educació era poder proveir els centres educatius dels ordinadors Windows de 1r i 2n d’ESO a finals d’aquest any natural 2023. Per motius de tramitació administrativa, finalment l’arribada d’aquests ordinadors està prevista per al 3r trimestre del curs 23/24.

El Departament analitzarà els equips lliurats fins ara i l’alumnat matriculat per tal de calcular-ne les necessitats reals de cada centre.

Ens trobem davant d’una situació que cal afrontar amb urgència i determinació i, per tant, estem estudiant la millor manera de resoldre-la per tal que l’alumnat pugui continuar amb la màxima normalitat la seva vida acadèmica i aquesta afectació sigui el menys perjudicial possible.

Tot i això, amb les dotacions que tenim al centre podem cobrir a tot l’alumnat de l’ESO, on l’educació és obligatòria i treballen amb més llibres digitals, però no es pot cobrir a l’alumnat postobligatori, 1r i 2n de batxillerat.

En el cas que les famílies de batxillerat decideixin portar el seu ordinador al centre han de saber que l’institut no es fa responsable en cas de la pèrdua, sostracció o deteriorament del dispositiu. Així mateix, es prohibeix l’ús de qualsevol programari que pugui interferir en el desenvolupament de les classes o que alteri la dinàmica d’estudi (xats, whatsapps, Teams, etc.).

Podeu consultar la normativa de responsabilitat digital.

Per a qualsevol consulta o aclariment podeu adreçar-vos al correu del centre.

Atentament,

Equip directiu