Carta inici de curs 23/24

Engeguem un nou curs 2023/24!

• Dimecres 6 de setembre ESO, iniciem amb una JORNADA D’ACOLLIDA que tindrà un horari especial per a tots els cursos de l’ESO:
    1r ESO: L’alumnat de 1ESO serà acollit al Fòrum (entrada principal) a partir de les 9h.
    2n, 3r i 4t ESO a les 10h rebuda a les aules amb els tutors/es corresponent.
    Alumnat NOU: espereu a la consergeria del centre i us rebran els coordinadors de nivell.

Tot l’alumnat pot consultar les aules assignades per a cada curs.

• Dimarts 12 de setembre BATXILLERAT
    L’alumnat de 1r. de Batxillerat serà acollit a les 9h a l’entrada principal on també seran rebuts pels seus tutors i tutores.
    A partir de les 11h, els alumnes de Batxillerat inicien les classes amb l’horari habitual del curs 23-24

Aquest curs el Leonardo es declara centre LLIURE DE MÒBILS, per tant, és de vital importància que les famílies llegiu la documentació següent: PROTOCOL I NORMES
Tenim moltes ganes de retrobar el nostre alumnat i continuar aprenent i creixent plegades.

Us agraïm per avançat la vostra col·laboració en el seguiment de les instruccions d’aquest inici de curs. El repte que tenim al davant és, de nou, engrescador i us esperem amb molta il·lusió!

Equip Directiu