Reconeixement al concurs Hip-Hop per la Pau

Els alumnes de Cicle Formatiu #VDJS han guanyat la distinció de mèrit al disputat Concurs de Hip-Hop per la Pau, en la seva sisena edició. Felicitats a aquest genial equip de cicles que ens està donant tantes alegries!!

Aquest concurs té “per objectiu donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l’àmbit de la cultura de pau.ICIP

Estem molt contents per aquest reconeixement i us compartim el vídeo dels nostres alumnes que ha guanyat aquesta distinció!

S’ha destacat l’obra “Llutícia” dels alumnes de l’Institut Vall de Llémena de Sant Gregori (Gironès). El jurat ha valorat la qualitat tècnica del rapeig, particularment en l’alternança de codi. Visca la PAU!