Vaga març 22

Tal i com deveu haver sentit als mitjans de comunicació darrerament, hi ha convocada una vaga de docents de les escoles i instituts de Catalunya pels dies 15, 16, 17, (23), 29 i 30 de març.

Al nostre centre, el seguiment de la vaga del dia 15 de març és pràcticament del 100% del professorat. L’institut roman obert amb els serveis mínims establerts per la normativa i els alumnes que vinguin seran atesos segons les possibilitats d’aquests serveis.

Les classes del professorat que faci vaga NO es cobreixen.

Us anirem informant diàriament de la previsió de seguiment de la vaga al nostre centre pels dies convocats.

Trobareu la carta consensuada a les famílies de totes les direccions dels centres de les comarques gironines clicant la imatge.

Trobada de tots els directors i directores de les comarques gironines per presentar el manifest a Serveis Territorials d’Educació

Els Docents del centre hem participat a la vaga!