Preinscripció ESO Curs 22-23

Benvolgudes famílies,

Aquest any la preinscripció és totalment telemàtica, no heu de venir a portar cap documentació en paper a l’institut. Us aconsellem que us doneu d’alta de l’ Idcat Mòbil o algun altre certificat digital i que tingueu a mà l’identificador de l’alumne (us el donaran des de l’escola).

Si al·legueu punts per criteris prioritaris o complementaris, mireu en aquesta web quina documentació heu d’adjuntar a la preinscripció  https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/preinscriute/sollicitud/

Recordeu que les dates de preinscripció són del 9 al 21 de març.

Si algú té moltes dificultats per realitzar la preinscripció online, pot trucar a l’institut (972656691) per demanar hora per ajudar-vos amb el suport informàtic.

De cara a la matrícula al juny sí que haureu de portar documentació en paper, ja us informarem via la pàgina web de l’institut.

Per qualsevol dubte o aclariment podeu escriure’ns a secretaria@inslavall.cat o administracio@inslavall.cat