HORARI ESGLAONAT DE TORNADA AL CENTRE JUNY 2020

BAREM PROVISIONAL DE LA PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

Benvolgudes famílies,

A partir del dia 1 de juny es farà el retorn esglaonat al centre. Segons les directrius del Departament d’Educació i per complir amb les mesures de seguretat dictades pel PROCICAT, cal tenir present les següents consideracions:

• El curs escolar s’acaba el dia 19 de juny de 2020
  • L’activitat lectiva del curs escolar 19/20 es continuarà realitzant de manera telemàtica
  • L’alumnat de 4t farà una sessió de tutoria i orientació en petit grup segons l’horari estipulat
  • L’alumnat de 1r a 3r que ho requereixi, podrà sol.licitar una entrevista amb el tutor. Podrà venir acompanyat d’un sol familiar
  • L’ús de mascaretes i gel desinfectant serà obligatori
  • Es marcarà dia i hora per al retorn de llibres compartits per nivells i en petits grups esglaonats.
  • Tots els alumnes, abans de venir al centre, han d’haver fet arribar per email la declaració responsable signada per la família (MODEL)
  • Tota l’acció educativa presencial que es desenvolupi serà voluntària
  • A partir del dia 1 de juny el centre estarà obert per tasques administratives. Caldrà demanar cita prèvia per correu electrònic a b7010189@xtec.cat o al telèfon 667 04 44 97 entre les 9 i les 15 hores

CONSULTAR HORARIS D’ATENCIÓ I SOL.LICITUD DE CITA PRÈVIA