Taller de teatre musical per 3r d’ESO

A la biblioteca de l’institut s’ha dut ha terme un taller de Teatre Musical amb Amarcord-A Grup Vocal, finalistes del concurs musical Oh Happy Day de TV3 i Acapela de Movistar +, cor resident de Tu Cara Me Suena d’Antena3 i cor a Operación Triunfo de TVE 1.

Els tallers de teatre musical són una molt bona manera d’aprendre anglès de forma innovadora i divertida on l’alumnat participa molt activament en el seu aprenentatge.  Durant el taller els alumnes han après una cançó del repertori d’Amarcord, n’han fet el treball de música, de veus, i s’han après una senzilla coreografia. El taller ha estat impartit 100% en anglès.

La sessió ha començat amb un breu escalfament vocal per introduir conceptes com l’afinació, la rítmica i sobretot, inculcar als nois i noies que han de tenir cura de la seva veu. Seguidament han despertat el cos amb l’objectiu d’activar-los i estar a punt per a la coreografia.

Acabats aquests dos punts, han arrancat amb la cançó proposada. La dicció anglesa, la coreografia, melodia i ritme són treballats alhora, fet que ha exigit molta concentració per part dels alumnes (no es parla altra llengua que no sigui l’anglès durant tota la sessió). A través dels moviments, han repassat en anglès les parts del cos, les diferents qualitats de moviment (lent, ràpid, suau…), direccions (esquerra, davant…) i accions (saltar, girar, picar de mans…).

Un cop muntada la cançó musicalment i coreogràficament, l’han interpretat un parell de cops tots junts per tancar la sessió.