Serveis digitals

Informació sobre la gestió dels serveis digitals al nostre centre:

Compte Workspace o correu de centre (accés per alumnes i docents). Aquí trobareu informació sobre les condicions d’aquest servei, com canviar la contrasenya del correu de centre i què fer en cas d’oblidar-la. Els correus electrònics de contacte amb el professorat, els podreu trobar dins de la categoria “Tutoria i coordinacions” al nostre Moodle (cal identificar-se al Moodle per poder accedir)

Moodle (accés per alumnes i docents). Aquí trobareu informació sobre com accedir al Moodle

iEduca (accés per famílies i docents). Aquí trobareu informació sobre com accedir a iEduca

Problemes per posar en marxa el portàtil en préstec del Pla d’educació digital?

Document d’acceptació del portàtil del PEDC (a retornar signat per part de la família)

Guia de connexió a la xarxa WiFi Gencat_ENS_EDU de l’institut

Solució al problema “No es pot establir connexió” a la xarxa WiFi Gencat_ENS_EDU de l’institut

Guia de connexió a la xarxa Eduroam

Podeu seguir-nos a les xarxes socials Youtube, Instagram, Twitter i Telegram. En aquesta darrera, podeu rebre les actualitzacions de les notícies que apareixen a la nostra web, de manera automàtica, subscrivint-vos al nostre canal (seguiu les instruccions en l’enllaç).

Procediment per a realitzar canvi de correu electrònic

En el procés de matrícula, s’aconsella que cada pare i mare informin d’un correu electrònic personal per a cada un d’ells. És important que mantingueu actualitzat el vostre correu electrònic. Us servirà per rebre comunicacions per part nostra i com a eina de recuperació de les dades d’accés a Infoself.

En cas que volgueu canviar el vostre correu electrònic informat a la matrícula, teniu dos possiblitats:

-presencialment a la Secretaria del centre, presentant DNI i omplint una sol·licitud genèrica

-telemàticament, emplenant el següent formulari (demana fotografia del vostre DNI, anvers i revers i és necessari un tenir un compte Gmail)