Serveis digitals

Informació sobre la gestió dels serveis digitals al nostre centre:

Correu GSuite (només alumnes i docents)

Moodle (només alumnes i docents)

Infoself (només famílies i docents)

Portàtil en préstec Pla d’educació digital

Llista de distribució de correu electrònic (famílies que han detallat un correu electrònic en el procediment de matrícula)

Correus electrònics de contacte amb el professorat (els podreu trobar dins de la categoria “Tutoria i coordinacions” al nostre Moodle)

Podeu seguir-nos a les xarxes socials Youtube, Instagram, Twitter i Telegram. En aquesta darrera, podeu rebre les actualitzacions de les notícies que apareixen a la nostra web, de manera automàtica, subscrivint-vos al nostre canal (seguiu les instruccions en l’enllaç).

Procediment per a realitzar canvi de correu electrònic

En el procés de matrícula, s’aconsella que cada pare i mare informin d’un correu electrònic personal per a cada un d’ells. És important que mantingueu actualitzat el vostre correu electrònic. Us servirà per rebre comunicacions per part nostra i com a eina de recuperació de les dades d’accés a Infoself.

En cas que volgueu canviar el vostre correu electrònic informat a la matrícula, teniu dos possiblitats:

-presencialment a la Secretaria del centre, presentant DNI i omplint una sol·licitud genèrica

-telemàticament, emplenant el següent formulari (demana fotografia del vostre DNI, anvers i revers i és necessari un tenir un compte Gmail)