Portada

Jornades d’economia a Manresa

Ahir 9 d’abril els alumnes d’economia d’empresa han anat a la FUB de Manresa i han participat a les Jornades d’Economia. Allà han pogut escoltar els casos d’èxit de la Melània Sorroche, l’Elena Rueda i l’Ander Mirambell. Després també han participat en diversos tallers econòmics i han fet un scape room amb la resta d’alumnes

Jornades d’economia a Manresa Llegeix més »

Àmbits de 3r ens presenta el vídeo ”com puc estalviar aigua?”

El 28 de març els alumnes d’Àmbits vam acudir a la presentació del vídeo que vam estar treballant als tallers a l’Espai Cívic Centre d’Igualada. El vídeo, que porta per títol “Com puc estalviar?”, és una píndola informativa que ens van encarregar des de la Taula per Garantir els Suministraments Bàsics a les Famílies d’Igualada,

Àmbits de 3r ens presenta el vídeo ”com puc estalviar aigua?” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut