OPTATIVA REVISTA. Comencem l’institut!
IRATXE ARAGUAS (3r ESO D) Comencem l’institut un cop descansats i amb més ànims després de les vacances. Aquest any continuem amb mesures de seguretat (grups bombolla, mascaretes, distància…), però, a poc a poc, recuperem una mica la normalitat i la tranquil·litat. Per exemple, a l’hora del pati, després d’esmorzar, ja ens podem barrejar amb […]
OPTATIVA REVISTA. Comencem l’institut! Llegeix més »







