Cicloturisme per Salt
El passat dimarts 30 de gener els alumnes de 3r i 4t van anar d’excursió al pumptrak de Salt. Van marxar a les 9 del matí de l’institut per agafar el tren i van tornar a l’hora de sortir, coincidint amb la franja de Tallers i havent pogut gaudir d’una gran estona perfeccionant la seva […]
Cicloturisme per Salt Llegeix més »












