ESO 4

Anamorfismes a 4ESO

Una anaformisme és una deformació d’una imatge produïda mitjançant un procediment òptic o matemàtic. La imatge deformada només es veu correctament quan es mira des d’un punt de vista determinat. Els alumnes de 4t d’ESO han construït figures geomètriques anamòrfiques emprant processos de construcció projectius. Primer ho van fer a escala sobre paper utilitzant llapis, […]

Anamorfismes a 4ESO Llegeix més »

Cloenda dels Projectes Singulars

L’Institut de Sils va fer dimarts 18 de juny l’acte de cloenda dels Projectes Singulars. L’esdeveniment va ser un reconeixement a les empreses implicades en aquest projecte. Podeu veure fotografies dels alumnes fent les estades a les empreses aquí. Els Projectes Singulars tenen com a objectiu principal oferir suport als joves en els darrers cursos

Cloenda dels Projectes Singulars Llegeix més »

Viatge 4tESO- Bordeus

Arriba el final de curs i ens acomiadem dels alumnes que han compartit vivències al llarg de 4 anys. Bordeus, la Duna de Pilat i Carcassonne ens han acollit en aquest comiat inoblidable. Fins sempre!! Podeu trobar un recull de fotografies aquí.

Viatge 4tESO- Bordeus Llegeix més »

Inund’art

El passat cap de setmana de l’1 i 2 de juny dins el festival Inund’art (Festival d’Art Contemporani de Girona), alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO, dins la franja de tallers, van participar en la creació i construcció de la instal·lació artística “A la Deriva” al Pont de Ferro de Girona. El projecte parteix

Inund’art Llegeix més »

Aprenem Junts

Aquests últims dies de curs estem fent tancaments d’activitats. Una ha estat l’Aprenem junts, que hem estat portant a terme tant al Centre Cívic de Sils, a l’Espai Jove de Riudarenes i al mateix institut: alumnes de 4t han acompanyat en el suport escolar nens i nenes de primària i de 1r d’ESO. Us deixem

Aprenem Junts Llegeix més »

Comiat de 4t

Ahir al vespre els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar de l’institut, en un acte molt emotiu al pavelló. Podeu veure un primer recull de fotografies aquí.

Comiat de 4t Llegeix més »

Projecte Amphibia

Al taller d’escoles verdes, aquest trimestre hem participat en el servei comunitari Amphibia. Al llarg del trimestre hem aprofundit en la biologia dels amfibis. Divendres passat, acompanyades d’en Iago (Societat catalana d’herpetologia), vam realitzar un mostreig a una bassa dels estanys de Sils. Podeu veure més fotos aquí.

Projecte Amphibia Llegeix més »

Viatge a Berlín

Aquesta setmana, l’alumnat de 4t ha fet un viatge a Berlín. Durant aquests dies hem pogut visitar els llocs més importants de la capital d’Alemanya. Hem visitat el Reichstag, el Monument a l’Holocaust, East Side Gallery, Checkpoint Charlie, el camp de concentració de Sachsenhausen, la Porta de Brandenburg i Alenxaderplatz. Ha sigut un viatge a una

Viatge a Berlín Llegeix més »

Tocs de Flor 2019

Aquest cap de setmana, 18 i 19 de Maig, a Sils hi hagut la 53a exposició de flors, el TOCS DE FLOR. Des de l’institut hem participat de diferents maneres, una fent el cartell guanyador d’enguany, realitzat per la Mar Olmos de 1r i l’altre fent una instal·lació artística al Centre Cívic de Sils que

Tocs de Flor 2019 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut