Sortida de l’alumnat de primer d’ESO per participar a l’activitat “Aprofitem la platja per investigar”

L’alumnat ha participat en l’activitat Aprofitem la platja per investigar, organitzada pel Centre de la Platja. Amb aquesta dinàmica, ha pres consciència de la importància de tenir cura del medi i dels factors que determinen l’equilibri ambiental de les zones costaneres: depuració de les aigües residuals, tenir cura dels rius, paisatge urbanístic (dics o espigons…), l’ús de l’aigua i de les zones de lleure per part de la gent i la contaminació i el canvi climàtic.

A més a més, han après les característiques físiques i químiques de l’aigua (com la salinitat i l’acidesa) i de l’aire i les han pogut mesurar amb instruments. Al final, han pogut contrastar les seves hipòtesis i extreure’n conclusions.