L’alumnat de 4t d’ESO participa en taules rodones per conèixer les seves opcions de futur

El dijous 1 de febrer, durant la tutoria, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en unes taules rodones amb joves de diversos cicles formatius i graus universitaris per poder resoldre dubtes sobre les diferents formacions després de l’ESO.

Aquesta activitat permet a l’alumnat de conèixer de primera mà l’experiència d’altres companys i companyes que fa poc es van trobar davant de la decisió sobre com encarar les seves carreres professionals, tal com s’hi troba actualment l’alumnat de 4t.