L’alumnat de 4 d’ESO ha participat en el projecte de ciència ciutadana RiuNet

L’alumnat de l’optativa de Biologia i Geologia de 4ESO ha participat en el projecte de ciència ciutadana RiuNet de l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona i el passat dimarts 14 de maig van anar a fer un mostreig de la qualitat del riu Besòs al terme municipal de Santa Coloma de Gramenet, on van fixar-se en diversos índexs per determinar-la.

Fins i tot van entrar al riu, tot i la pluja, per agafar mostres dels organismes presents al riu. Amb aquestes dades el pròxim divendres 7 de juny presentaran els seus resultats en l’acte de cloenda de Ciència Ciutadana organitzada per l’Ajuntament de Barcelona.