L’alumnat de 1r d’ESO lliura les seves obres a la Biblioteca Sofia Barat

La lectura és molt present al nostre institut i enguany hem començat a col·laborar amb la Biblioteca Sofia Barat per prendre part en l’activitat participativa Disfressa el teu llibre. Aquest projecte consisteix a llegir un llibre (en el nostre cas, Guguengol, de David Nel·lo) i a imaginar i crear una obra plàstica amb les escenes que més ens han impressionat.

La setmana passada, l’alumnat de primer d’ESO va anar a lliurar les maquetes del concurs que han fet i, aprofitant l’avinentesa, ham agafat alguns llibres en préstec que els mateixos alumnes han triat.