Dues alumnes de l’INS Fort Pius guanyen el concurs del cartell de la Festa Major del Fort Pienc

La Noor-Ahmed Adly i la Daniela Blanco, alumnes de segon d’ESO de l’INS Fort Pius, han guanyat el concurs de cartells de la Festa Major del Fort Pienc, en el que hi ha participat tot el nostre alumnat d’ESO de l’Institut, i l’alumnat de l’Institut Angeleta Ferrer.

El dibuix de la Noor serà el que s’utilitzarà per anunciar la Festa Major del barri, i totes dues rebran un premi, que els serà atorgat en l’acte del Pregó de la Festa Major, el pròxim 13 de juny a les 20:30 h, pel regidor i/o president del Districte.

Les alumnes ja han rebut la notícia, i han estat felicitades per les seves companyes i companys.