CALENDARI EXÀMENS EXTRAORDINARIS 1r BATXILLERAT

Us comuniquem el calendari de les proves extraordinàries de l’alumnat de 1r de Batxillerat que farem els dies 1 i 2 de setembre.

• Proves extraordinàries per alumnat de 1r Batxillerat amb matèries pendents del curs 2021-22.
  • El lliurament dels informes d’avaluació extraordinària de 1r de Batxillerat seran el dilluns 5 a les 11:00h.
  • Atenció del professorat per possibles consultes dilluns 5 de 11h a 12h.
  • En cas de reclamacions, hauran de ser presentades per escrit a la secretaria del centre abans de les 10h del dimarts 6 seguint el formulari de reclamació. Les resolucions de les reclamacions seran notificades el mateix dimarts 6 a les 14h.

Revisat el 18 de juliol de 2022