L’AFA col·labora en la Castanyada de l’Institut

El divendres 27 d’octubre pares i mares van torrar castanyes per als estudiants de l’ESO de l’institut Fort Pius. El matí els nois i noies van fer un esmorzar amb diferents menjars del món i en acabat van baixar al pati a degustar les castanyes que els alumnes de 4t d’ESO venien per guanyar diners per al viatge de fi de curs. També hi va haver un túnel del terror.

Festes com aquestes compten amb el suport econòmic de l’AFA que paga les castanyes per ajudar els alumnes de 4t d’ESO a anar de viatge. Des d’aquí volem agrair la feinada de la Marta i el Julio, pares de 1r, la Maite i la Donatella de 2n i l’Helena de 3r d’ESO, que van treballar de valent i amb molt bon humor. Moltes gràcies a tots!