Extraescolars 2023-2024

INFORMACIONS GENERALS EXTRAESCOLARS.

Aquí teniu la graella definitiva d’activitats extraescolars que proposem per al proper curs 2023/24 (si voleu proposar-ne de noves, digueu-ns en aquest formulari quines: enquesta).

Les activitats extraescolars començaran a l’octubre i podeu fer la inscripció fins el 20 de juliol o durant el mes de setembre.

El correu d’extraescolars és extraescolarsafafortpius@gmail.com

BEQUES
A continuació teniu la graella de les activitats que oferim. Les activitats esportives i els escacs poden obtenir beca (obtindreu més informació en el següent enllaç del mateix Institut). El període per a tramitar beca comença el dia 14 de setembre fins al 6 d’octubre. Per a demanar beca a la pàgina web: www.plaesportescolarbcn.cat. Subvencionen UNA sola activitat per persona. A la pàgina web hi ha un apartat de preguntes freqüents per a les famílies.

Teatre

Es poden inscriure alumnes d’altres centres.

1r ESO

22€/mes.

Codi per demanar beca: 020075BADESC0002

Escacs

A triar entre dilluns o dimarts

14.15 a 15.15h

23€/mes.

Anglès A2 i B1

Dimecres i divendres
(ESO i Batxillerat)

47€ al mes

FORMULARI GENERAL INSCRIPCIÓ
Sigui quina sigui l’activitat, heu d’omplir aquest FORMULARI GENERAL D’INSCRIPCIÓ (si només feu la inscripció a anglès o teatre no cal que les ompliu les dades bancàries, si ja que ells ja us les demanen directament).

FORMULARIS ESPECÍFICS D’INSCRIPCIÓ
A banda del formulari general, en els casos de les següents extraescolars també cal emplenar el seu formulari específic:

Extraescolars esportives (Voleibol, Basquet i Bàdminton)
Emplenar el FORMULARI D’INSCRIPCIÓ FORT PIUS 23-24

Anglès – OXFORD HOUSE
Inscriure’s a través d’aquest enllaç (contrasenya: Pius1):

Teatre:
Empleneu el formulari específic d’inscripció i una vegada omplert l’envieu al correu: extraescolarsafafortpius@gmail.com o el lliureu si ho preferiu a la secretaria de l’institut a partir de setembre.

Escacs
Empleneu el formulari d’escacs.

MÉS DETALLS EXTRAESCOLARS

TEATRE – COMPANYIA NOCTURNA
D’entrada per saber una mica qui som i com treballem, aquest és l’enllaç del nostre web: companyianocturna.com. Portem una dècada treballant a l’Institut Fort Pius, amb diferents grups de teatre, on fins i tot s’ha creat un grup de joves integrat per ex-alumnes del centre. Bàsicament som una companyia teatral que es dedica a la formació escènica i a crear espectacles i projectes on les arts escèniques són una font de serveis, difusió, inclusió i aprenentatge. Creiem que les arts escèniques poden ser un element clau en el creixement d’una persona. Desperten d’una forma lúdica, la imaginació, l’expressió, l’empatia i la comunicació. L’objectiu del curs és viure les classes i la temporada com la viuria una companyia de teatre, amb els elements de preparació i convivència, que ajudin a crear un projecte per estrenar en un teatre de la zona al juny, mentre tots guanyem seguretat i dinamisme classe a classe. Els espectacles finals són part essencial de les nostres classes. Més enllà de ser l’espectacle dirigit a familiars i amics, és el treball en equip de tot un curs a base d’assajos i debats. Es creen amb tots els elements que es donen en les estrenes teatrals: Es busca un teatre de la zona per estrenar, es realitzen assajos intensius i es confeccionen cartells entre altres aspectes.Aquesta temporada passada els espectacles de Fort Pius es van estrenar el dimarts 20 i dimecres 21 de juny, aquí teniu l’enllaç informatiu ESPECTACLES FORT PIUS 2023

PROFESSORS: Les classes no les imparteixen monitors. Intentem formar un equip de professors que provingui del món de les arts escèniques. Volem que tinguin experiència en el lleure o l’ensenyament, però que estiguin relacionats amb els diferents àmbits escènics per tal que cada grup adquireixi els hàbits d’una companyia de teatre.

ESCACS
Fem una sessió d’1h hora de classe a la setmana, amb recursos on-line i material complementari (si s’escau). També fem una activitat de finalització de curs, amb lliurament de premis per als alumnes, i un informe final personalitzat en format digital de cada alumne. A l’Espai digital compartiran amb la coordinació de l’escola les assistències, factures i altres documents d’interès relacionats amb el funcionament de l’activitat.

ANGLÈS
Els dos grups d’anglès (nivell A2 i nivell B1) es faran aquest proper curs escolar 2023/2024 en el mateix horari de 16h-17h dimecres i divendres. Si hi ha alumnes per poder obrir un altre grup o alumnes suficients amb un nivell més alt, es podrien fer més grups. Si hi ha alguna activitat que no té un nombre mínim d’inscrits i no podem realitzar-la, us informarem tan aviat com sigui possible.

Oxford House

A finals del mes de setembre, Oxford House farà una prova de nivell d’anglès a l’institut a tots els nous inscrits. Us informarem de la data.

Preus: 2 hora a la setmana – 47€ al mes)
Material – 22€ per alumne per any escolar.
Descompte del 10% del preu total per a famílies amb més d’un fill matriculat.
Aquests preus estan calculats bastant-se en grups amb un mínim de 6 alumnes.