Colònies 2n d’ESO
Els alumnes de 2n van anar de colònies a Empuriabrava els dies 7, 8 i 9 de juny. Van realitzar diverses activitats aquàtiques ( caiac, vela, surf, pàdel…) i s’ho van passar d’allò més bé.
Colònies 2n d’ESO Llegeix més »
Els alumnes de 2n van anar de colònies a Empuriabrava els dies 7, 8 i 9 de juny. Van realitzar diverses activitats aquàtiques ( caiac, vela, surf, pàdel…) i s’ho van passar d’allò més bé.
Colònies 2n d’ESO Llegeix més »
Avui l’alumnat de 4rt d’ESO de l’Institut Ermessenda ha assistit a l’entrega de certificats de l’Escola Oficial d’Idiomes de Girona corresponents als nivells de B1 i B2 d’anglès. Felicitats a tots i totes per la feina feta! Congratulations!!
ENTREGA CERTIFICATS EOI Llegeix més »
El nostre agraïment més sincer a tots els membres de l’AFA. Sense el vostre suport i dedicació, aquest sopar de germanor no hauria estat possible.
SOPAR DE GERMANOR Llegeix més »
El passat dissabte 7 de maig van atorgar el premi Josep Pallach d’experiències educatives 2023 al projecte “Joves al punt” de l’Institut Ermessenda. El projecte, escrit i creat per en Carlos Amaya i la Meritxell Dilmé, orientadors educatius i docents de la SIEI, s’emmarca en un treball en xarxa per assolir aprenentatges funcionals i significatius
Premis d’experiència educativa Josep Pallach Llegeix més »
Cada dia lectiu pengem a l’entrada de l’institut la paraula publicada al RodaMots. El mot s’acompanya de la definició i alguna expressió que ajudi a entendre el seu significat.
Aquesta setmana s’ha fet entrega dels diplomes DELF corresponents als exàmens del curs passat. Els alumnes Aniol Rossell i Josep Ma Soriano van fer l’examen A2 i en Max Rambaud el B1. Felicitats a tots tres! Desitgem molta sort també als alumnes que es presentaran aquest curs. Bon courage!
Exàmens de Francès DELF Llegeix més »
Del 25 al 27 de novembre es va poder veure l’Encén Montilivi, una exposició d’instal·lacions i experimentacions lumíniques que es realitza cada any als exteriors del campus universitari de Montilivi. En aquesta edició, els alumnes de Programació i robòtica de 1r de Batxillerat hi van participar amb el màping “Apagar per estalviar”. https://drive.google.com/file/d/1lRi_3wrXTAPnB2vtU7CjHITjPKdaAKbr/view?usp=sharing
Encén Montilivi 2022 Llegeix més »
L’Institut Ermessenda guanya la 5a edició de la Beca Girona Premi d’Europa amb el projecte Educació 360º El passat divendres dia 2 de desembre l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, va fer entrega del diploma que certifica el guardó a l’Anna Roig, directora de l’institut. L’acte també va comptar amb la participació d’Àdam Bertran, regidor d’Educació, Infància i
Beca Girona Premi d’Europa amb el projecte Educació 360º Llegeix més »