CONCURSOS MATEMÀTICS: ESPRINT I CANGUR

Durant aquest curs, l’alumnat de l’Institut Ermessenda de Girona ha participat als problemes a l’Esprint i a les proves Cangur de matemàtiques, les dues convocades per la SCM, Societat Catalana de Matemàtiques. El 15 de febrer els, i les, alumnes de 1r i 2n d’ESO van fer els problemes a l’Esprint, aconseguint el primer i segon lloc respectivament d’entre 195 equips participants de tot Catalunya, Balears i País Valencià. Moltes felicitats a tothom pels resultats però, sobretot, pel treball en equip que vau dur a terme durant tota l’activitat. Estem molt contents/es amb la vostra actitud!

També, el 21 de març, tot l’alumnat del centre que hi va voler participar va concursar a les proves Cangur de matemàtiques. Aquestes, es duen a terme en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves a través de la resolució de problemes.

A 1r ESO hi van participar un total de 24.284 alumnes, 21.820 alumnes a 2n ESO, 18.479 a 3r ESO, 13.991 a 4t ESO i 4693 a 1r BATX i CFGM. El nostre centre s’hi va presentar amb un total de 106 alumnes repartits entre els 5 nivells.

Estem molt orgullosos de tots/es els/les alumnes que van animar-se a dur a terme aquest repte matemàtic, felicitats a tots plegats, i molt especialment a dos alumnes, un de 1r ESO i un de 2n ESO, que van rebre una menció especial de la SCM per haver quedat dins el millor 1% d’entre tots els participants. Són l’Arnau Montila i en Pol Rambaud. Enhorabona!