CÒMIC I BULLING
El passat dijous 23 de novembre, la nostra classe de 2n A vàrem anar a la biblioteca Carles Rahola. Allà ens van fer un taller que relacionava el tema del bulling i el còmic. En primer lloc ens van explicar les característiques d’un còmic, també ens van explicar que era la vinyeta, els tipus de […]










