Lliurament de premis a les millors notes de l’ESO
El passat dimarts dia 30 de juny es va realitzar el lliurament dels premis als alumnes amb les notes més altes de la ESO, dels centres de la ciutat de Girona. A l’acte hi van assistir l’alcaldessa, Marta Madrenas i la regidora d’Educació. Pel nostre centre, la premiada va ser una alumna, de 4t d’ESO […]
Lliurament de premis a les millors notes de l’ESO Llegeix més »








