ESCAPE ROOM SOBRE MITOLOGIA GREGA: PROPOSTA PER AL 1r CICLE DE L’INSTITUT ERMESSENDA DE GIRONA

AQUESTA ACTIVITAT ES TANCARÀ CADA DIA A LES 14:30 A PARTIR DE DIMARTS DIA 16/6

La situació de confinament ha comportat que el projecte de gamificació que havíem de realitzar, juntament amb els alumnes de 1r d’ESO de l’INS Sarrià de Ter no es pogués dur a terme.

En comptes d’això, proposem als alumnes de 1r i 2n d’ESO un joc d’escapada on line a propòsit de la lectura del llibre Mites grecs de Maria Angelidou i de l’estudi de les civilitzacions grega i romana a Ciències Socials.

Cada dia els alumnes intentaran resoldre els enigmes proposats que lliguen amb l’argument d’una de les històries de la mitologia grega llegides durant aquest confinament.

Amb la realització correcta de les proves diàries cada participant va sumant punts que perd si ha de demanar una pista definitiva.

El divendres, per acabar, els elements obtinguts al final de cada
jornada conduiran a la resolució final de l’escaperoom.