ACTIVITAT ST. JORDI
El 23 d’abril vam crear un drac gegant per posar-lo a les escales de l’institut. Per fer-lo, ens vam distribuir el treball entre les classes. Els de 1A i 1B van fer el cos i els de 1C van fer el cap. Per fer el cos vam decorar els papers de colors verds i vam […]
ACTIVITAT ST. JORDI Llegeix més »










