“La idea d’Europa”

Els alumnes ambaixadors d’aquest curs 2022-2023 van assistir el passat divendres 5 de Maig a una adaptació teatral de l’obra “La idea d’Europa” de George Steiner a càrrec de l’actor Oscar Intente. Aquesta activitat s’ha realitzat amb una altra EPAS de Girona (malauradament, l’EPAS de Celrà no ha pogut participar per un problema de calendari). Els alumnes de 1r de Batxillerat de Salvador Espriu van venir a l’auditori de Cartanyà i conjuntament vam posar en comú totes les activitats, tallers, conferències, sortides que hem portat a terme al llarg d’aquest curs. Aquesta activitat forma part del programa EPAS i ha estat possible gràcies a l’Oficina del Parlament Europeu de Barcelona i la coordinació amb Europe Direct de Girona. S’ha portat a terme en la setmana més senyalada, al voltant del 9 de Maig que és el Dia d’Europa.