XXI EXPORECERCA JOVE

13 alumnes d’El Cairat han participat en la XXI Exporecerca Jove que enguany ha tingut lloc al Citilab de Cornellà. Hem presentat 5 treballs de recerca, quatre de segon d’ESO i un de segon de Batxillerat. El treball  Estudi de com l’entrenament elevat en esportistes en edat infantil i adolescent pot afectar el seu creixement i la seva salut, de Lucía Gallardo i Laia Martin ha tingut el premi del reconeixement del públic i el treball Estudi sobre la influència del greix en llet i l’opinió social sobre el seu consum de Mireia Monfort, Aina Busquets i Mariona Delgado, tutoritzat pel professor Cesc Alonso ha guanyat el premi Ciència en Societat.