TdS de 3r

Aquesta setmana del 7 a l’11 de juny els alumnes de 3r d’ESO han realitzat el Treball de Síntesi. El producte final és una revista sobre la nostra comarca del Baix Llobregat i combina tasques molt diverses com reportatges, passatemps, entrevistes, etc.

Els alumnes han combinat el treball a l’aula amb dues sortides, una a la Colònia Sedó i al riu Llobregat i la Palanca i un altre ha estat una gimcana a Esparreguera per conèixer-ne els edificis més emblemàtics.
Està sent una setmana d’esforç i treball intens que culminarà amb la presentació dels projectes el proper dia 14. Uns projectes que de ben segur brillaran amb llum pròpia.