Taller “Soc diputat/Soc diputada”

Ja són moltes les edicions que l’Institut el Cairat ha participat en el taller Soc diputat/Soc diputada organitzat des de l’Aula Parlament dissenyat per el Parlament de Catalunya.

Mitjançant un joc de rol, els alumnes es converteixen en diputats i diputades per aprendre quines són les seves funcions i com funcionen els diferents partits dins del Parlament.

Gràcies a tot l’alumnat que ha participat vam ser escollits a participar en l’elaboració d’un vídeo divulgatiu, el qual té com objectius principals fomentar els valors democràtics, a aprendre a dialogar i prendre acords.

Us convidem a veure’l i fins aviat futurs diputats i diputades!