Setmana de la Ciència. Llengua catalana

Ell departament de Llengua i literatura catalana s’ha afegit a la celebració de la setmana de la ciència amb diverses activitats.
Alguns alumnes de 1r d’ESO han treballat el còmic del Tintín  Hem trepitjat la lluna aprofitant que aquest any se celebren els 50 anys de l’arribada a la Lluna. Els alumnes de 3r d’ESO han llegit Quàntic Love i han realitzat un photocall per enamorar-se, encara més, de la ciència. Alguns alumnes de 4t d’ESO han vist el programa Quèquicom? sobre alguns dels invents que apareixen al còmic de  Tintín.