SETMANA DE LA CIÈNCIA

El departament d’educació física col·labora en la setmana de la ciència des de la ciència de la salut amb diferents activitats en tots els cursos:

1r ESO: aplicacions mòbils per mesurar la freqüència cardíaca i treballar la resistència física dins dels paràmetres de la salut.

2n ESO: anàlisi de postures corporals saludables en l’acroesport amb dispositius mòbils amb la finalitat de detectar postures corporals incorrectes i proposar solucions.

3r ESO: Els alumnes de 3r ESO han utilitzat l’Strava com a aplicació de mòbil que ens permet registrar l’activitat feta a peu o en bicicleta indicant la distància, el temps, els desnivells i el recorregut en un mapa.

4t ESO: els alumnes han experimentat una màquina que permet mesurar la força del braç i registrar-ho a l’ordinador de manera gràfica.

1r BATX: els alumnes han elaborat un vídeo sobre els beneficis i consells de la pràctica regular i segura de l’activitat física.