La Ràdio ve a casa nostra.

Aquest curs, donat a la pandèmia, no hem pogut anar a gravar a Ràdio Esparreguera. Tot i això, Ràdio Escairats no ha deixat d’emetre’s i s’han aconseguit produir alguns programes gràcies a l’interès de l’alumnat i l’esforç del personal de Ràdio Esparreguera.

Per tal d’apropar el nostre alumnat de 3r a aquesta experiència tan interessant, ha estat Ràdio Esparreguera qui, a través d’un dels seus tècnics, el David Oriol Rebollo, s’ha apropat al nostre centre per fer una xerrada on s’ha parlat de com fer un bon programa de ràdio, com editar-lo i fer una pràctica com si realment, malgrat les distàncies, fossin a l’estudi de gravació.

Agraïm molt la seva presència i col·laboració!