Èxit en la recollida de productes d’higiene

La recollida solidària de productes d’higiene personal, organitzada pel Cairat Solidari amb col·laboració de la Creu Roja ha estat un èxit gràcies a la col·laboració de tota la comunitat.

Des del grup promotor de 4t A volem donar les gràcies a les famílies, a l’alumnat, a l’AFA del centre, al conjunt de l’Equip Docent, PAS i personal del centre per participar i ajudar d’aquesta iniciativa.

Més enllà d’aquesta qüestió el projecte ha servit, des d’un punt de vista pedagògic, per sensibilitzar sobre les diferències socioeconòmiques i, alhora, desenvolupar tot un projecte d’aquest caire considerant la part comunicativa i organitzativa, per part de l’alumnat de 4t A.

Ara, el material serà entregat a Creu Roja, que el distribuirà entre aquelles famílies més vulnerables.