Erasmus + Investeu. First European Young Research i IX Fòrum Intercomunitari d’Investigació Jove.

Els dies 20, 21, 22 i 23 de novembre ha tingut lloc el First European Young Research i IX Fòrum Intercomunitari d’Investigació  Jove (del que l’institut El Cairat és centre organitzador juntament amb el Colexio Alborada de Vigo), en ell han participat uns 130 alumnes de 13 escoles i instituts de Catalunya, Galícia i per primer cop d’Alemanya i Portugal.  Dotze alumnes nostres de Gust i Passió per Investigar, tots ells de tercer d’ESO han presentat els resultats de les seves recerques en llengua anglesa,  becats pel programa Erasmus + dins el projecte Investeu. Han escoltat diferents ponències de totes les branques del coneixement en anglès, castellà i gallec i a més han fet un taller sobre la llum i un altre sobre primers auxilis, i han gaudit visitant Baiona i els seus voltants, la ciutat de Vigo i han fet una excursió al Parc Nacional de les Illes Cies,  han conegut un munt de joves que com ells han fet recerques i han fet noves amistats. Felicitats a tots ells pel seu esforç i per les seves interessants recerques.