COMUNICAT VAGA DOCENT 30 DE NOVEMBRE DE 2021

Informem que les organitzacions sindicals han convocat una jornada de vaga adreçada a tot el personal de les administracions públiques, personal docent inclòs, per demà dimarts dia 30 de novembre de 2021.

En el nostre centre, hi ha un grup nombrós de professorat que s’adherirà a aquesta convocatòria i conseqüentment, exercirà el seu dret de vaga. L’alumnat que estigui afectat per aquesta circumstància es quedarà al centre en l’horari habitual, NO ES PODRÀ GARANTIR EL COMPLIMENT DEL SEU HORARI DE CLASSES I S’ESTABLIRAN SERVEIS MÍNIMS decretats pel Departament d’Educació (un docent per cada tres grups-classe i un membre de l’equip directiu).

Durant les hores que l’alumnat pugui estar afectat per aquesta circumstància, ES QUEDARÀ AL PATI.

Alhora, volem recordar que no hi ha cap sindicat d’estudiants que hagi convocat vaga d’alumnat per aquesta jornada i que el servei de transport escolar funcionarà amb normalitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>