XVII Premi de Recerca per a la Pau

El treball de recerca de les alumnes Sara de Haro i Gisela Pérez de 2n de batxillerat ha rebut una menció especial a la dissetena edició del Premi de Recerca per a la Pau de la Universitat de Barcelona. El títol del treball és 360 minuts dins d’un centre penitenciari. Aproximació al concepte de reinserció i ha estat tutoritzat per la professora Silvia Marchena.

L’acte de lliurament ha tingut lloc a l’Aula Capella de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona i les alumnes han rebut un diploma de reconeixement.

Enhorabona!