III Vespres de recerca

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dijous 19 de maig es va celebrar la tercera edició dels Vespres de Recerca que han estat organitzats enguany per l’Escola Cooperativa El Puig. A més dels alumnes de l’escola amfitriona, van participar-hi també representants de les Escolàpies d’Olesa de Montserrat, l’Institut Thalassa de Montgat, l’Institut Aiguaviva de Mollet del Vallès i l’Institut El Cairat d’Esparreguera. Els assistents van poder gaudir de les presentacions de les recerques dels estudiants dels centres participants, totes d’un gran nivell. Felicitem des d’aquí als organitzadors i a tots els estudiants per la feina realitzada.