Tres treballs finalistes a premis de recerca

Tres dels treballs seleccionats pel nostre institut són candidats a dos premis de Treballs de recerca.

Tenim dos treballs finalistes als premis Edurecerca Jove dels Serveis Territorials d’Ensenyament del Baix Llobregat:

• Els alumnes Brian Marín i Júlia Rodríguez amb el seu treball Oceans de plàstic, tutoritzat per Lucía Giménez  en la modalitat CRAM.

dig
  • i Dolça Arús i Ferran Cerdeira amb el treball El Montserratí, tutoritzat per Paquita Gómez, en la modalitat Consell Comarcal del Baix Llobregat.

dig

També han estat escollits per al 15è Premi Argó de la Universitat Autònoma de Barcelona els alumnes Eduard Benages i Sara Ladefoged Michelsen amb el seu treball Estudi de l’efecte immunosupressor de l’àcid micofenòlic (MPA) sobre les cèl·lules dendrítiques, tutoritzat per la professora Anna Feixas. El proper 20 de juny també se sabran els guanyadors.

Els desitgem molta sort!