Alumnes al Concurs de traducció d’alemany de la UPF/ Unsere Abituriente beim UPF-Hochschulübersetzungswettbewerb

Els nostres alumnes Isaac Artells i Anna Díaz (1r batx G); Arnau López, Marina Borràs i Alba Ferrer (1r Batxillerat D) i Joan Antolí, Iman Ullah i Núria Mas (1r Batx A) han pres part en la segona fase del Concurs de traducció de la Universitat Pompeu Fabra, modalitat alemany-català. Tots ells havien passat ja la primera fase amb unes traduccions força lluïdes. El text en qüestió tractava sobre la històrica visita del president nord-americà John Fitzerald Kennedy a Berlín en època de guerra freda. Els alumnes que aconsegueixin passar a la tercera fase, hauran de realitzar ja la prova a les instal·lacions de l’esmentada universitat. Valorem molt positivament la seua participació en aquest prestigiós concurs, prova del bon nivell de comprensió de l’alemany que han assolit. Molta sort!

Unsere Abituriente: Isaac Artells und Anna Díaz (1. Gruppe G); Arnau López, Marina Borràs und Alba Ferrer (1. Gruppe D) und Joan Antolí, Iman Ullah und Núria Mas (1. Gruppe A) haben an der zweiten Phase des Übersetzungswettbewerbs der Universität Pompeu Fabra teilgenommen, deutsch-katalanische Modalität. Alle hatten die erste Phase bereits mit einigen sehr brillanten Übersetzungen bestanden. Der Text befasste sich mit dem historischen Besuch von US-Präsident John Fitzerald Kennedy in Berlin während der Zeit des Kalten Krieges. Die Schüler, die es schaffen, in die dritte Phase zu kommen, müssen den Test in den Einrichtungen der oben genannten Universität ablegen. Wir schätzen ihre Teilnahme an diesem prestigeträchtigen Wettbewerb sehr positiv ein, ein Beweis für das gute Niveau des Deutschverständnisses, das sie erreicht haben. Viel Glück!