Xerrada neurocientífica Paula Mut

En la sessió de Biomedicina del passat divendres 24 de març l’alumnat de 1r de batxillerat d’aquesta matèria va escoltar una xerrada de la neurocientífica Paula Mut que actualment treballa a Budapest. Paula ha explicat en què consisteix exactament la seva tesi doctoral sobre l’esquizofrènia. També ha explicat com és treballar amb animals al laboratori i com ha transcorregut la seva trajectòria acadèmica i professional. L’alumnat, finalment ha pogut preguntar totes les seves inquietuds a la científica.

1. Carolina Torres

Si us interessa podeu seguir a Paula en el seu compte de divulgació científica a Twitter: @paulamutarbona